Thursday 31 July 2014

Kisah Raya Kami- Aidilfitri 2014

Hai korang...
Selamat Ari Raya...
Masih beraya ker?
Raya ke3 aku dah start keje...tapi mood ke laut la wei..

Nak citer kisah raya pertama aku kat korang ni..
Aku bertolak ke Endau ( kg ibu mertuaku ) pagi raya..dlm kul 7.30 gerak dari Kluang..pasal apa? pasal Azam keje malam tu..tapi kira okla, raya pertama kami dapat sambut kat kg.


Tahun ni takde tema2 ok...hanya Fayyadh dan Fathia je aku belikan baju sama kaler..kaler hijau...Fayyadh yang pilih kaler tu..

Abg Long dan Adik Athia

Keluarga kecilku
Untuk hari ke2 pun kami masih di Endau.
Jom layan gambar raya ke2 plak.

Adik beradik Azam..semua lelaki. Cuba teka yang mana sulong?

Keluarga besar ku..

Fayyadh dan Fathia bergambar kenangan dengan Moyang
 Cukupla gambar yang aku kongsi..kang korang menyampah plak tengok kan?kan?
Korang dah update belum gambar raya?
kalau dah, bg tau aku yer...
Leh aku terjah blog korang...

Selamat Hari Raya korang..
Maaf Zahir dan Batin...

4 comments:

yanamib said...

slmt hari raya maya! :)

ala upload je gbr byk2...x nyampah pun...suka lagi ado! ^_^

Aty Fared said...

selamat hari raya maya... :) mey lah datang beraya ke rumah kite..

Maya Norhawati said...

selamat hari raya yana..

Maya Norhawati said...

selamat hari raya..
insya Allah..