Wednesday 30 April 2014

Khemah Istana,Disney Foodjar dan Banana Theether


semalam aku terima barang yang aku order online..3 item ni..tapi naper lah aku leh terlupa nak snap gambar.teruja sangat kot..tapi gambar ini aku google..mmg sejibik cam aku beli..yang food jar tu aku amik gambar princess..yang khemah tu aku amik yang kaler biru dan banana theether tu opkos la yg kaler kuning..dah mmg itu je kaler yg ada..



 






























Aku just dapat snap gambar masa khemah dah didirikan jer..teruja giler anak2 aku..terutamanya si Fayyadh tu la..siap bawak masuk kusyen dan bantal segala bagai kat dalam khemah tu..nasib baik tak roboh..sampaikan adiknya si Fathia tu pun dia tak bagi masuk..sabar je la..














tgk kemain lagi posing si Fayyadh

Tapi aku seronok tgk anak2 aku seronok ..mmg dah lama nak cari khemah mcm tu..dan impian nak buat playroom kat rumah kitorang InsyaAllah akan terlaksana...


















 

No comments: