Thursday 17 April 2014

Persediaan untuk Solid Food Fathia Yang Pertama..Baby Bullet

Wah tajuk...hehe..
20.04.2014...genap fathia berusia 6 bulan...Alhamdulillah fully breastfeed...seronok sangat sbb aku telah berjaya menempuh segala cabaran utk menyusukan Fathia secara ekslusifnya..So ganjaran utk itu, aku beli 'Baby Bullet' ni...survey punya survey..ini review yang terbaik aku jumpa..

Harga? not bad..okla..berbaloi dengan isi perut yang ada dalam kotak ni..
Siap ada buku resepi  lagi. So takde la aku blur2 nak cari resepi plak..resepi puree..
Aku siap amik cuti tu semata2 nak rakamkan moment2 penting ini. Masa anak sulong dulu, aku dah bagi dia makan masa umurnya 5 bulan..nestum je pun..nampak sangat aku ni kurang ilmu..malas sebenarnye..hehe..



Ok beb..itu je aku nak kongsi ngan korang..
Nnt aku share gambar suapan pertama Fathia ye..

No comments: