Thursday 17 April 2014

Slide And Swing..

Alkisahnye, petang semlm aku gi jalan ke AEON Big kat Kluang ni ha..tujuan sebenarnye nak gi bayar bill tepon aku..dah kena barred kekdahnye...aku ni bawak si fayyadh sebagai peneman..lepas setel gi byr bill dan bergaduh dgn cina kedai tu, aku pun masukkan la kat supermarket tu..kononnye nak belanja si fayyadh ni la..tapi tup2..ko tau kitrorang terserempak dgn apa..?jeng..jeng..jeng..


benda alah ni lah..slide n swing kan nama dia? apa lagi..si fayyadh gi terjah benda alah ni..siap minta aku amik gambar dia..posing kat situ..selamba bapak jer..dahla benda alah ni diorg letak kat tengah2 jalan tu..

actually benda ni mmg aku duk survey pun selama ni..tapi cam mahal jer...yg ni pun tgh offer..ko tgk harga kat gambar tu..RM359..giler arr..harga sblm offer RM399..ke mmg harga dia mcm tu..isshh...cam mahal je...cam tak murah jer..offer sampai 24hb ni..so dah bg tau hubby...tapi still xde keputusan lg..nak beli ke idak...pasal banyak bajet nak pakai ni..kitrg bakal nak pindah umah dlm masa terdekat ni..Insya Allah dlm bulan ni atau awal bulan depan..

Sian anak mama...takpela sayang..kita tangguh la dulu ye..tgk nnt mana tau ada offer lain yg lebih murah..

No comments: