Sunday 13 July 2014

Aktiviti Hujung Minggu..Cuci-cuci

Hai korang..

Semalam kan, ntah kenapa datang syeikh aku nak duk kemas umah..bangun sahur, lepas solat Subuh, aktiviti cuci mencuci pun dilakukan. Yang bagusnya, aku buat semuanya sendiri, dari sapu sampah, mop lantai, bersihkan peti ais, lap-lap kerusi..semua aku buat sendiri..hebat tak?..hebatla sangat ko Maya..orang lain lagi hebat tak kecoh pun...

Sampaikan Mr Big Eyes boleh tanya, ' macam mana awak boleh banyak sangat tenaga ni?'...senang je...Shaklee lah sayang..hehe..mana taknya, tiap kali sahur, aku wajib minum ESP, Performance Drink dan Vitalea..utk kekal cergas sepanjang hari...jangan puasa dijadikan alasan untuk kita tak bertenaga okeh..

Ha..ni nak tunjuk kat korang, gambar kerusi yg sempat aku snap, before dan after aktiviti sental dan cuci..layanzz..
Ini gambar sebelum dicuci..berapa tahun tak berlap ni Maya oi...

Ini kerusi kat Meja depan -6 kerusi

Ini kerusi kat dapur - 4 kerusi

Close up sikit - meja 4 kerusi
 ha...kotor kan...??eeii...nampak tak betapa pemalasnya aku..
tapi kini tidak lagi hokey..

Ni plak gambar selepas aku cuci dan lap-lap ye..
bersih dah..habuk pun dah tak de

Macam baru kan?

Berkilat beb...
Wah..teruja tak?
Aku teruja beb..pasal dah lama giler aku tak lakukan aktiviti pengelapan kat kerusi aku ni..

Nak tahu aku guna pencuci per??
Tadda...

Ini la dia..pencuci pelbagai guna..Basic H..
Aku suka giler guna benda alah ni..guna 2/3 titik jer..pekat...berbaloi2..murah plak tu..
Untuk lantai..utk meja..utk peti ais..semua harta dalam rumah aku Shaklee kan dengan Basic H.

Aku sangat sarankan setiap rumah untuk memiliki 1 botol Basic H ni..puas hati beb..
Jom dapatkan sekarang..korang takkan menyesal punya..
KLIK SINI...BASIC H


No comments: